Napule, tu e io

Io voglio bene a Napule
pecchè ‘o paese mio
è cchiù bello ‘e na femmena,
carnale e simpatia.
E voglio bene a te
ca si napulitana
pecchè si comm’a me
cu tanto ‘e core ‘mmano.
Saje scrivere, saje leggere
parole ‘e passione;
saje ridere, saje chiagnere
sentenno na canzona.
Napule, tu e io…
simme tre ‘nnammurate:
simmo na cosa sola,
gentile e appassiunata.
Nuie simmo ‘e figlie ‘e Napule,
Vommero, Margellina :
quanno se dice “Napule”
s’annomena ‘a riggina!

ANTONIO DE CURTIS  (TOTO’)

The URI to TrackBack this entry is: https://cantierepoesia.wordpress.com/2012/02/19/napule-tu-e-io/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 commentiLascia un commento

  1. Napoli ,tu ed io siamo tre innamorati…dolce e grande Totò!tinti

  2. Totò… il grande. molto bella questa sua, come tutte le altre. Rosy

  3. Molto bella, come tutte.
    Graziella

  4. Totò non si smentiva mai, grande
    Patrizia

  5. L’ha ribloggato su PRIMO CREATORE.


Lascia un commento